Etusivu > Palvelut >

Digimarkkinointi

Kun markkinointibudjetti on pieni, jokainen euro täytyy käyttää järkevästi. Digitaalinen markkinointi on skaalautuvaa, ketterää ja mikä parasta, sen tehokkuutta voidaan seurata tarkemmin kuin minkään muun mainosmedian.

Näkyvyydestä maksaminen somessa, erityisesti Facebookissa ja Instagramissa, on jo tuttua huttua hyvin monille meistä. Mutta onko sillä saatu aikaan tuloksia? Ehkä. Luulisin. Kaipa. Valitettavan moni maksaa mainonnasta somessa, mutta jättää hyödyntämättä sen ylivoimaiset kohdennus- ja seurantaominaisuudet.

Kun tiedetään, mitä halutaan sanoa ja kenelle, asetetaan selkeät mittarit tehokkuudelle ja toimitaan niiden mukaan, somemainonnalla voi saada aikaan ihmeitä!

3 syytä mainostaa somessa

1 Joustava hinnoittelu

Mitä mainostaminen esimerkiksi Facebookissa maksaa? Juuri sen verran kuin haluat siihen käyttää. Mainosbudjetti voi olla mitä vain 5 eurosta ylöspäin. Sosiaalisessa mediassa mainostaminen sopii siis ihan kaikille, koosta riippumatta. Pelin henki on selvä, mitä enemmän maksaa, sitä enemmän saa näkyvyyttä.

2 Tarkka kohdennettavuus

Sosiaalisessa mediassa mainostaminen on kaiken kaikkiaan edelleen edullista. Jotta pienelle budjetille saa vastinetta, täytyy pelimerkit kuitenkin sijoittaa fiksusti. Somekanavat tarjoavat hyvin tarkkoja kohdennustyökaluja, ja niitä kannattaa ehdottomasti käyttää hyväksi. Mitä tarkemmalle kohderyhmälle osaat puhua, sitä varmemmin saat aikaan tuloksia.

3 Ylivoimainen tehokkuuden seuranta

Sosiaalisen median toimivuutta ei tarvitse arvailla. On äärimmäisen tärkeää asettaa selkeät tavoitteet ja seurata jatkuvasti, kuinka hyvin niihin päästään. Somekanavien ja omien nettisivujen analytiikkatyökaluista ei data lopu kesken, mutta keskeistä on osata poimia sellaiset tunnusluvut, jotka oikeasti liittyvät asetettuihin tavoitteisiin. Sillon nähdään mikä toimii ja mikä ei, eikä tarvitse maksaa turhasta.

Tehdäänkö tuloksellinen digikamppis?

Kiva, että somessa tule klikkauksia ja tykkäyksiä, mutta näkyykö mainonta myynnissä?
Asetetaan yhdessä selkeät tavoitteet, laitetaan pystyyn kunnollinen seuranta ja tehdään aidosti tuloksellista digimainontaa!

Ota yhteyttä!