Kannettava tietokone, jonka ruudulla Tasaseksin nettisivut

Etusivu > Palvelut >

Nettisivut

Jos sitä ei löydy netistä, sitä ei ole olemassa, sanovat.
Minä sanon, että se ei varmasti nykypäivänä ole kaukana totuudesta.

Verkkosivut ovat yrityksen, yhteisön tai minkä tahansa instanssin kotipesä netissä. Nettisivut voivat tilanteesta riippuen olla ympäri vuorokauden kauppaa painava myyjä, häikäisevä portfolio tai vaikka urheiluseuran tilastopankki. Tärkeintä on se, että sivut suunnitellaan alusta asti tarpeidesi mukaan.

Toki, joskus geneerinen valmisratkaisu voi olla paras vaihtoehto. Siinä tapauksessa olet saapunut väärään paikkaan. Kaikki TREILin nettisivut ovat nimittäin tarpeidesi mukaan räätälöityjä WordPress-pohjaisia sivustoja.

Esimerkkeja nettisivuista

Tietokone, tabletti ja puhelin, joissa Bonkerin, HOAXin ja Tacos 'n' Tequilan nettisivut

Bonker / HOAX / TnT

Tampereen cooleimman ravintolakompleksin sivut.

Vieraile sivuilla
Tampere Unitedin nettisivut läppärin, tabletin ja puhelimen näytöillä.

Tampere United

Tampereen ylpeyden uudet sivut

Vieraile sivuilla
Tietokone, tabletti ja puhelin, joissa Nakki-Hannun nettisivut

Nakki-Hannu

Nettisivut ja Shopify-integrointi artesaanimakkarafirmalle.

Vieraile sivuilla
Tietokone, tabletti ja puhelin, joissa Padel Tampereen nettisivut

Padel Tampere

Sivut suomalaisen padelin edelläkävijälle

Vieraile sivuilla
Tietokone, tabletti ja puhelin, joissa Koopisteen nettisivut

Koopiste

Nettisivut kartoitusyrittäjälle.

Vieraile sivuilla
Tietokone, tabletti ja puhelin, joissa Bonkerin, HOAXin ja Tasaseksin nettisivut

Tasaseks

Nettisivut ja verkkokauppa seksuaalikasvatusyritykselle.

Vieraile sivuilla
Tietokone, tabletti ja puhelin, joissa Olympia-korttelin, Tiiman, Puutarhan ja Muusan nettisivut

Olympia-kortteli

Nettisivut legendaariselle Olympialle

Vieraile sivuilla

5 asiaa, jotka on oltava kunnossa sivuilla kuin sivuilla

Olipa tarpeesi millainen tahansa, perusjutut koskevat kaikkia sivuja ja ne kuuluvat kaikkiin verkkosivupaketteihini.

1 Mobiiliystävällisyys

Jatkuvasti isompi ja isompi osa nettiselailusta suoritetaan mobiililaitteilla. Kukaan ei tykkää niistä tyypeistä, joiden sivuja pitää skrollailla sivuttain ja zoomailla. Älä ole se tyyppi. Mobiiliystävällisyys on myös yksi tarkeä hakukoneoptimointiin liittyvä tekijä.

2 Maltilliset latausajat

Kukaan ei myöskään jaksa odotella puolta minuuttia sivujen avautumista. On esimerkiksi olemassa tilastollista tutkimustietoa, joka aukottomasti osoittaa, että pitkä latausaika vähentää myyntiä. Myös latausaika on yksi Googlen hakutulosrankingiin vaikuttava kriteeri.

3 Helppo päivitettävyys

Kun sivut on saatu pystyyn ja koko maailman ihmeteltäväksi, pyrin tekemään itsestäni mahdollisimman tarpeettoman. Lähtökohtana on rakentaa sivujen hallinta niin, ettei päivittäminen vaadi sen syvällisempää ymmärrystä verkkosivuista.

Toki jos haluat, että päivitysvastuu jää minulle, sekin onnistuu! Sovitaan yhdessä malli, jolla sivujesi ajantasaisuus ei jää kiinni hankalista prosesseista.

4 Hakukoneoptimointi eli SEO

Hakukoneoptimointi eli search engine optimization eli SEO tarkoittaa lyhyesti sanottuna sitä, että nettisivut rakennetaan hakukoneiden helposti jäsenneltävissä olevaan muotoon. Samalla varmistetaan, että sivut löytyvät mahdollisimman korkealta hakutuloslistauksissa.

Mobiiliystävällisyys, latausaika, metakuvaukset, h1-tagit, kuvien alt-tekstit, sisäiset linkit, ulkoiset linkit, sivuston auktoriteetti... Huh, tunnettuja hakutulosrankingiin vaikuttavia kriteerejä esim. Googlella on satoja.

Mihin kannattaa siis panostaa? Se riippuu tilanteesta. Jos haluat vain yksinkertaisen käyntikorttisivun, tsekataan että ihan perusjutut on kunnossa. Jos taas haluat lähteä rakentamaan laajemmalle sivustolle pitkäjänteistä sisältöstrategiaa perusteellisen hakufraasianalyysin kautta, sekin onnistuu.

5 Moderni ja selkeä ulkoasu

Moni kakku päältä kaunis, mutta let's face it, järkyttävän ruma kakku jää helposti kokonaan maistamatta. Erityisesti silloin, kun kävijä ei ennalta tunne yritystä, ensimmäinen vilkaisu verkkosivuille saattaa määrittää pitkäänkin sitä, millaisena brändi koetaan. Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran, ja sillä voi olla kauaskantoisia vaikutuksia.

Nettisivuja vailla?

Jos pidit näkemästäsi, ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää.

Ota yhteyttä!