Tekniikka & Talous -lehden kansi, jossa on Alihankinta-messujen koko sivun lehtimainos
Etusivu > Referenssit > Alihankinta ’19

Teemailme ja mainos­aineistot Alihankinta-messuille

2019
ilme
printti
ulkomainonta

Alihankinta-messut eivät juuri esittelyjä kaipaa. Suomen teollisuuden ykköstapahtuma kerää Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen vuosittain lähes 20 000 kävijää ja 1000 näytteilleasettajaa, kymmenistä eri maista.

Tampereen Messujen entisenä työntekijänä olen osallistunut useammankin messutapahtuman markkinointiin. Perustettuani TREILin, sain onnekseni Tampereen Messut asiakkaakseni, ja vuoden 2019 Alihankinta-messut olivat ensimmäinen tapahtuma, jonka markkinointia tein heille yrittäjänä.

Tapahtuma on suuri, ja myös oma tehtäväkenttäni erittäin laaja. Tein Kestävä valmistus -teemailmeen; kymmeniä lehtimainoksia; julisteita VR:n juniin; ulkomainoksia videotauluihin teiden varsille, rautatieasemalle ja lentokentälle; kaksi 15 metriä korkeaa jättiprinttiä Tampereen lija-autoasemaa vastapäätä; landing pagen somemainoksille; sisältöjä nettisivuille; opasteita, tulosteita ja screen-aineistoja itse messutapahtumaan ja niin edelleen.

Tapahtuma oli kaiken kaikkiaan menestys ja keräsi yli 30-vuotisen historiansa toiseksi suurimman kävijämäärän.

Kuva kerrostalosta, jonka seinässä on kaksi Alihankinta-messujen ulkomainosta
Avonainen lehti, jossa näkyy Alihankinta-messujen koko aukeaman printtimainos
Esko Kilpi pitämässä screenin edessä puhetta Alihankinta-messuilla
Alihankinta-messujen ulkomainos Tarmpereen Rautatieasemalla